I metudi di trattamentu in situ per a deviazione di u cinturione trasportatore

1. Sicondu a dimensione di u voluminu di u trasportu, hè divisu in: B500 B600 B650 B800 B1000 B1200 Modelli cumunimenti utilizati cum'è B1400 (B sta per larghezza, in millimetri).Attualmente, a più grande capacità di pruduzzione di a cumpagnia hè a cinta trasportatore B2200mm.

2. Sicondu l'ambiente d'usu sfarente, hè divisu in cinturione di gomma ordinariu, cinturione di gomma resistente à u calore, cinturione di gomma resistente à u fretu, cinturione di gomma resistente à l'acidu è alcali, cinturione di gomma resistente à l'oliu, cinturione di trasportu di alimentazione è altri mudelli.U spessore minimu di gomma di copertura nantu à i cinturi trasportatori di gomma ordinariu è i cinturi trasportatori alimentari hè di 3,0 mm, è u spessore minimu di a gomma di a tappa inferiore hè di 1,5 mm;cinture di gomma resistente à u calore, cinture di gomma resistente à u fretu, cinture di gomma resistente à l'acidu è alcali, è cinture di gomma resistente à l'oliu.U grossu minimu di a cola hè di 4,5 mm, è u grossu minimu di a tappa di fondu hè 2,0 mm.Sicondu i cundizioni specifichi di l'ambienti di usu, u gruixu di 1,5 mm pò ièssiri usatu per aumentà a vita di serviziu di a gomma superiore è inferjuri.

3. Sicondu a forza di tensile di u cinturione trasportatore, pò esse divisu in cinturione trasportatore di tela ordinariu è cinturione trasportatore di tela putente.U putente cinturione trasportatore di tela hè divisu in cinturione trasportatore in nylon (cintura trasportatore NN) è cinturione trasportatore in poliester (cintura trasportatore EP).

2. I metudi di trattamentu in situ per a deviazione di u cinturione trasportatore

(1) Ajustamentu automaticu di a deviazione di u roller di trascinamentu: Quandu u intervallu di deviazione di u cinturione trasportatore ùn hè micca grande, un rullu di trascinamentu auto-allineatu pò esse installatu à a deviazione di u cinturione trasportatore.

(2) U strettu adattatu è l'aghjustamentu di a deviazione: Quandu u cinturione trasportatore si devia da a manca à a diritta, è a direzzione hè irregulare, significa chì u cinturione trasportatore hè troppu soltu.U dispusitivu di tensioning pò esse aghjustatu in modu adattatu per eliminà a deviazione.

(3) Ajustamentu di deviazione di rulli verticali unilaterali: U cinturione trasportatore si devia sempre da un latu, è parechji rulli verticali ponu esse installati in a gamma per resettate a cintura.

(4) Aghjustate a deviazione di u rollu: u cinturione trasportatore scorre da u rollu, verificate se u rullu hè anormale o si move, aghjustate u roller à a pusizione horizontale è gira normalmente per eliminà a deviazione.

(5) Corrige a deviazione di l'articulazione di u trasportatore;u conveyor belt corre sempre in una direzzione, è a deviazione massima hè à l'articulazione.L'articulazione di u cinturione trasportatore è a linea centrale di u cinturione trasportatore ponu esse corrette per eliminà a deviazione.

(6) Ajusting a deviazione di u roller di trascinamentu elevatu: u cinturione trasportatore hà una certa direzzione di deviazione è distanza, è parechji gruppi di rulli di trascinamentu ponu esse elevati da u latu oppostu di a direzzione di deviazione per eliminà a deviazione.

(7) Aghjustate a deviazione di u roller di trascinamentu: a direzzione di a deviazione di u cinturione trasportatore hè certa, è l'ispezione trova chì a linea centrale di u roller di trascinamentu ùn hè micca perpendiculare à a linea centrale di u cinturione trasportatore, è u roller di trascinamentu pò esse. esse aghjustatu per eliminà a deviazione.

(8) Eliminazione di l'attacheti: u puntu di deviazione di u trasportatore ùn hè micca cambiatu.Se l'attache si trovanu nantu à i rulli di trascinamentu è i tamburi, a deviazione deve esse eliminata dopu a rimozione.

(9) Currezzione di a deviazione di l'alimentazione: a cinta ùn devia micca sottu a carica ligera, è ùn devia micca sottu a carica pesante.U pesu di l'alimentu è a pusizione pò esse aghjustatu per eliminà a deviazione.

(10) Currezzione di a deviazione di u bracket: a direzzione di a deviazione di u trasportatore, a pusizione hè fissa, è a deviazione hè seria.U livellu è a verticalità di u bracket pò esse aghjustatu per eliminà a deviazione.


Tempu di post: 25-mar-2021