Dopu à stà in l'industria di silicone per un bellu pezzu, assai clienti sentenu sta quistione: i prudutti di silicone cù a listessa dimensione o ancu a listessa struttura anu prezzi diffirenti.

Dopu à stà in l'industria di silicone per un bellu pezzu, assai clienti sentenu sta quistione: i prudutti di silicone cù a listessa dimensione o ancu a listessa struttura anu prezzi diffirenti.Nantu à questu tema, ci era

Eru disturbatu per un tempu.Per risolve stu prublema, in più di amparà da i predecessori in l'industria, aghju ancu compru prudutti di silicone di diversi prezzi, fabricatori è regioni per paragunà.

Oghje, vi daraghju una spiegazione simplice di a nostra cumpagnia's, sperendu à aiutà vi capisce ancu più l'industria di i prudutti di silicone.

1. In termini di materiali: Certi industrii spiciali hannu qualchi esigenze caratteristiche per i prudutti di silicone.Per esempiu, u prezzu di i prudutti di silicone fatti di cola di u tempu è di i prudutti di silicone ordinariu hè definitu sfarente.

2. Structure size: Certi gel di silice s'assumiglia à l'esternu, ma a so dimensione di struttura interna pò esse diversa, è a struttura hè ancu più cumplicata, chì affettarà a pruduzzioni di produzzione, cusì u prezzu ùn hè micca.listessu.

3. Prucessu: A diversità di u prucessu di produzzione di i prudutti di silicone affettarà ancu u costu di produzzione.Cum'è a stampa di seta, stampa di rotulu, trasferimentu termale, etc. durante a produzzione

4. Mold: U numaru di buchi in u muffa di u produttu affettarà a capacità di produzzione.Solu quandu a dumanda di u cliente è u nùmeru di buchi in u moldu righjunghjenu un rapportu raghjone, i costi di u travagliu ponu esse ridotti è u costu di i prudutti di silicone persunalizati pò esse migliuratu.

5. Demand: Per u stessu pruduttu, u più grande u numeru di persunalizazione, u più favurevule serà u prezzu.

Da quì sopra, si pò vede chì u prezzu di i prudutti di silicone chì pareanu u listessu ùn serà micca u listessu.Hè in relazione cù a materia prima utilizata, a dimensione di a struttura, a tecnulugia di u produttu, u numeru di cavità di muffa è a quantità di ordine.

Per quessa, hè cunsigliatu chì i clienti determinanu questi cuntenuti prima di persunalizà u pruduttu, è poi cooperà cù u fabricatore.Zhongsheng Silicone accoglie tutti i clienti per vene à persunalizà, finu à chì avete bisognu, simu sempre quì.


Tempu di post: 25-mar-2021